FAQ Hotelnacht Zandvoort

BOEKEN

Ik wil een kamer of beach-cottage boeken voor de Hotelnacht, wat zijn de voorwaarden?
Lees hier alle voorwaarden voor het boeken van een Hotelnacht-kamer of beach-cottage.

Ik wil een tweepersoons kamer of een 4-, 6- of 8-persoons beach-cottage boeken, moeten mijn kamergenoten ook in dezelfde regio wonen?
Alleen voor diegene die de accommodatie online boekt, geldt dat hij of zij in de vastgestelde zone moet wonen. Voor co-boekers geldt dit dus niet. De hoofdboeker zal zich ook moeten kunnen identificeren bij het inchecken in het hotel als zijnde ‘de boeker’.

Kan ik meerdere kamers of beach-cottages op mijn woonadres boeken?
Dit is helaas niet mogelijk, tijdens Hotelnacht is het toegestaan om maximaal 1 accommodatie per persoon per woonadres te boeken.

BETALINGEN

Ik heb geen creditcard, hoe kan ik toch boeken?
Hotelkamers kunnen alleen worden geboekt met een creditcard. De beach-cottages worden daarentegen afgerekend via een betaallink, dus betalen met (bijvoorbeeld) iDeal is hier mogelijk.

Ik heb een kamer of beach-cottage geboekt, kan ik dit nog annuleren?
Dit is helaas niet mogelijk. Vanwege de sterk gereduceerde prijs is een “Non-Refundable” kamer of beach-cottage de enige optie. Als je hebt geboekt (en betaald), dan ben je ermee akkoord gegaan dat er geen annuleringsmogelijkheden zijn.

Wat betekent een Non-Refundable kamer of beach-cottage boeken?
Non-Refundable betekent dat er geen restitutie mogelijk is.

HOTELNACHT TICKET

Ik heb een kamer of beach-cottage geboekt, maar ik heb geen Hotelnacht Tickets (passe-partouts) ontvangen. Hoe werkt dit?
Speciaal en alleen voor vroegboekers geldt (dus enkel voor boekers die tijdens de kortlopende Vroegboekactie een accommodatie hebben geboekt) dat de boeking inclusief Hotelnacht Tickets is. Deze worden uiterlijk een paar dagen voor het festivalweekend naar het e-mailadres van de hoofdboeker verzonden. Let op: de afzender is onze ticketpartner, dus zoek eventueel op “Eventix”. Check ook de spambox!

Je kunt altijd ‘los’ Hotelnacht Tickets kopen via de ticketshop op onze website.

Waar vind ik de scanlocaties?
Ongeveer één week vóór Hotelnacht worden de scanlocaties bekend gemaakt op onze website.

Ik heb een Hotelnacht Ticket gekocht, kan ik dit annuleren?
Dit is helaas niet mogelijk.

Biedt het Hotelnacht Ticket alleen toegang tot het evenement op de (geboekte) locatie, of tot alle evenementen?
Het Hotelnacht Ticket is een passe-partout: een entreebewijs voor alle evenementen bij de deelnemende partners.

Zijn alle evenementen gratis toegankelijk met een Hotelnacht Ticket, of moet ik (soms) bijbetalen?
Partners kunnen een extra bedrag vragen voor (een deel van) hun programma, bijvoorbeeld een diner met een speciale prijs. Als overkoepelende organisatie adviseren wij je daarom onze website in de gaten te houden, voor nieuws en updates. Kijk daarvoor bij het onderdeel ‘PROGRAMMA’.

Hoe reserveer ik voor een evenement?
Bij sommige evenementen is het noodzakelijk om te reserveren. Voor welke evenementen dat geldt en hoe dat in zijn werk gaat, wordt vermeld op de website bij ‘PROGRAMMA’. Blijf dus op de hoogte van alle evenementen via de website of nieuwsbrief van Hotelnacht.

Hoe werkt een ‘los’ Hotelnacht Ticket (via Eventix)?
Als je een ‘los’ Hotelnacht Ticket hebt aangeschaft via onze online ticketshop (Eventix), dan ontvang je per post of digitaal een e-ticket (dat kun je zelf aangeven tijdens het bestellen). Dit e-ticket neem je (uitgeprint of opgeslagen op je mobiele telefoon) mee als entreebewijs naar het evenement of één van de scanlocaties. Bij een scanlocatie kan je e-ticket worden gescand en krijg je vervolgens een polsbandje, waarmee je tijdens de Hotelnacht toegang krijgt tot alle evenementen.

Zijn er reserveringskosten?
Ja, er zijn reserveringskosten. Die worden apart vermeld. Zowel bij het boeken van een kamer of beach-cottage als bij het aanschaffen van een ‘los’ Hotelnacht Ticket.

 

Hoteliers
Zandvoort Marketing